zondag 25 december 2011

December Daily: Day 25 - Ho Ho Ho Merry Christmas!!!

Hele fijne kerstdagen voor jullie allemaal!

Merry Christmas to you all!


Ook namens Boris

Also from Boris

En Freddie!


And Freddie!


Vandaag is m'n laatste dag van de December Daily, en ik heb er van genoten! Ook al was het soms een beetje druk, druk, druk, toch vond ik elke dag wel even een momentje om te posten. Ik wil jullie allemaal ontzettend bedanken voor jullie support, dat maakte het natuurlijk extra leuk! Ik heb bewondering voor voor degenen die me trouw elke dag kwamen bezoeken en ook nog eens een berichtje achterlieten. Maar ook alle stille meelezers en alle soms-mee-lezers ook onwijs bedankt, jullie zijn een fantastisch stel bij elkaar! Nu nog even lekker eten met mijn mannetje en de kinderen na een gezellige dag met de familie, eigenlijk precies zoals kerst hoort te zijn, zonder gedoe, zonder pretenties. Ik heb genoten! Heel veel liefs van mij!


Today is my last day of the December Daily, and I enjoyed it! Sometimes it was really busy, but every day I found a little moment to post. I want to thank you all for your support that made it extra fun! I admire all the people who were so loyal to visit me everyday and even left a comment every day. But I also want to thank all the silent readers and the read-sometimes-readers, you're a very fine couple! Now I'm gonna have dinner with my hubby and kids after a wonderful day with family, actually just how Christmas is supposed to be, without the hustle and bustle, unpretentious. I enjoyed it! Very big hugs from me!

34 opmerkingen:

Sandra zei

Voor jou en je familie eveneens vreugdevolle kerstdagen toegewenst

Teacup-In-The-Garden zei

Thanks for your daily's!!!!
Have a nice evening and kisses to the boys...
Markus

Anoniem zei

Fijne kerstdagen en wat een schattige hondjes heb je,geweldig,lieve groetjes Joke.

Jolanda zei

Lieve Elly, jammer hoor...je zal wel af moeten kicken:)
Je posten waren supermooi en je verhalen erg gezellig. Nu weer wat meer tijd voor gezin en hondjes. Gezellige dagen nog, Lieve groet

Jeanet zei

Zeker heel druk elke dag een post, maar ook ik heb er ergggg van genoten Elly , keek er steeds naar uit , we zullen het gaan missen ! Deze 1 ste kerstdag is bijna alweer voorbij ook wij hebben het super gezellig gehad en daar gaat het om toch ! Geniet er nog morgen van met je gezin !

Liefs Jeanet

scrappy jen d zei

Allerliefste Elly,
Dank voor alles wat je met ons wilde delen! Je bent een geweldige inspiratiebron voor velen onder ons en daarbij heb ik dan ook nog eens de EER, jou persoonlijk te mogen kennen! Je bent een lieverd van de bovenste plank en ik ben blij, dat ik je heb mogen leren kennen!
Ik vind je blog het einde en ben een echte fan! Je huisje is schitterend en je gezin ongetwijfeld zoals een gezin behoort te zijn en je hondjes zijn twee ontzettende snoepies!
Ik ben blij, dat je ondanks de drukte, toch hebt genoten! Je verdient het!
Een hele grote KERST-KNUFFEL vanuit Delfizjl,
Jen.

Pierelantijntjes zei

Echt zo ontzettend goed van je dat je elke dag een bericht geplaatst hebt in deze drukke tyd! Schattige foto's van boris en freddie trouwens!
Heel erg bedankt dat je ons zo hebt laten meegenieten van alles! Hele fijne dagen toegewenst!
XXX Ester

Mirjam zei

Hoi Elly,
Nou, dat wordt dan afkicken voor ons... Wat was het gezellig om elke dag even met je door je huis te lopen, of mee te maken dat bijvoorbeeld jullie een familiefeest in de winkel hadden... Je hebt me weer helemaal geïnspireerd en mijn hoofd zit al vol met mooie plannen voor het volgende jaar...
Heel fijne dagen verder nog, geniet ervan...
Lieve groet,
Mirjam
p.s. die Boris en Freddie, die lijken helemaal afgepijgerd, zoals ze op die stoelen hangen... geweldig.

Unknown zei

Ooooh, en wat hebben wij genoten van jou prachtige posten. Het was elke dag uitkijken naar de volgende.Ik ga je missen hoor ;))))
Fijne kerstdagen nog, heel veel liefs, Sonja

Anoniem zei

Dank je wel,Elly, voor alle genoten posten.Wat knap dat je dat elke dag hebt gedaan.
Wens jou ook nog fijne dagen en vakantie misschien?
In elk geval: geniet ervan!

Lieve groet,
Gerry

hokje zei

Ook ik heb genoten van je dagelijkse posten (dat wordt weer wennen als je er niet elke dag bent...) vol met inspirerende en gezellige onderwerpen!

Fijne feestdagen gewenst, samen met de mensen die je lief zijn.

Lieve groet, Miranda

rianne atelier Koekendiefie zei

Dank je wel voor alle leuke berichtjes en vooral voor de inspiratie die je MIJ in ieder geval hebt gegeven. Mooi mooi mooi.
warme groet Rianne.

Maia zei

Het was heel erg leuk om je kerst daily te lezen en bekijken, ik vind je ideetjes van decoreren altijd zo mooi om te zien!
Wat een droppie die Boris met zijn kerstmuts!
Geniet ook nog heerlijk van de tweede kerstdag samen met je gezin!
Lieve groet Maia

Fia zei

Dat is dan wederzijds Elly want wat heb ik genoten......hoeveel tijd en aandacht je er in gestoken heb pffff ik doe het je niet na hoor!!!
Nogmaals mijn dank en ook voor je lieve berichtje op mijn blog..

Nog een mooie dag morgen...

Lieve groet..
Fia

Annemiek zei

Ik sluit me graag aan bij alle dames hierboven!
Het was een feest om elke dag mee te mogen genieten en rond te kijken in je gezellige huis..
Heel erg bedankt dat je dit hebt kunnen opbrengen in deze drukke maand !
Geniet morgen ook nog lekker van alles !!
Wij gaan je dagelijkse berichtjes zeker missen ..
Heel veel kerstgroetjes , Annemiek

flowersandhome zei

Geniet van de rust Elly!
Fijne eindejaarsdagen.
Groetjes,
Marian

It's me zei

Ik heb er ook van genoten !!....liefs fijne dag nog morgen....kerstknuffel van mij...xxx...

Riitta Sinikka zei

Happy Christmas! Lovely dog!

Dorota zei

Odkryj w sobie ciszę,
aby usłyszeć Słowo, które Cię przemieni.
Odkryj w sobie tęsknotę,
aby narodziła się miłość, która nigdy nie zgaśnie.
Odkryj w sobie małego Narodzonego,
aby otrzymać wielkie dary.
Z najserdeczniejszymi zyczeniami Dorota z Sielankowego dziergania

Hannekie(Sisterly) zei

ik vond het een super idee van je. kan me voorstellen dat het heel druk voor je was en dat je nu bijna moet afkicken maar ik vond het geweldig. ff in de pauze op het werk je bloggie lezen..dank je wel...veel plezier vandaag
liefs hannie

Esther zei

Ik vond het super leuk dat ik een kijkje in je huis mocht nemen, alles ziet er prachtig uit. Zal de dagelijke berichtjes van je missen, maar gelukkig kunnen we alles nog eens bekijken, wens jullie ook een fijne 2 de kerstdagen. Lieve groetjes Esther.

Anoniem zei

hoi,

ik ben een stiekeme meelezer...oooh wat geniet ik toch van je berichtjes...en je huis!! ge-wel-dig!! geniet nog van deze dag en ik lees lekker stiekem verder!

Linda zei

Van de December Daily heb ik enorm genoten. Zo leuk om elke keer weer een rondje door je huis te mogen mee lopen. En dan al je tijd en aandacht die je er in gestoken heb pffff ik doe het je niet na hoor!!!Met zo'n drukke baan in deze december tijd. Enorm bedankt en ik blijf je natuurlijk volgen. Fijne 2de kerstdag nog, lekker genieten.
Groetjes, Linda

My Beautiful World zei

Love this post. So happy you had a wonderful Christmas day. So nice to meet you just found your beautiful blog and so happy I did. I have enjoyed looking around and I'm now following you, if you find a spare minute hope you visit me sometime and follow back so nice to meet new friends. Sending you special wishes for the Christmas holidays and New Year I’m looking forward to keeping in touch in 2012.

Always Wendy

vrouw Hommel zei

Gelukkig hebben we straks de pasen weer, ga je dan ook weer aftellen? Mag hoor, ik kom graag iedere dag even bij je langs.
Geniet nu maar van alles om je heen en van de rust.
lieve groet van mij en Boris ( zo heet mijn poes, vrouwtje met jongensnaam, lang verhaal)

little sweet things zei

Dank je wel Elly dat we 26 dagen met je mee mochten kijken in jouw kersthuis in wording.
Ik heb genoten.
Fijne, rustige 2e kerstdag!
Lieve groetjes, Sas

Floortje zei

Ik was zo druk met kokkerellen de afgelopen dagen...had ik toch weer zo'n prachtige post van jou gemist... Wat ziet je huis er sfeervol uit, tot en met de badkamer aan toe! En wat heerlijk dat je zo van kerst genoten hebt, ik hoop vandaag ook nog...fijne avond! (ik ga nog even kokkerellen....hihi) X Floortje

Carla zei

Ik heb ook genoten van jou blogjes..elke dag weer!!
En die Boris en Freddie..je zou er toch jaloers op worden...lekkere beesten..zie ze nou lekker liggen!!
Meis....dank je voor je mooie foto's de afgelopen dagen!!

liefs Carla.

Anoniem zei

Hey Elly, bedankt voor de afgelopen weken! Ontzettend leuk, hoe je je huis kerstklaar hebt gemaakt, en ons mee hebt laten genieten! Het zal inderdaad wel afkicken zijn, om niet elke dag een blogje te schrijven, maar het zal je ook wel weer rust geven...en zo moet je weer de gulden middenweg zien te vinden. In ieder geval nog een fijne laatste week van 2011!

Liefs Inge

Unknown zei

Ik vond het erg leuk om elke keer met je mee te kijken door je huisje heen'
Je hebt zoveel mooie en gezellige hoekjes.
Knap dat het elke dag gelukt is.
Inmiddels is de kerst weer voorbij en gaan we richting 2012.
Lekker nog vacantie en dus genieten.
Groetjes en fijne dagen Brigitte

Petra zei

Ik vond het geweldig om je huisje steeds een beetje meer in kerstsfeer te zien veranderen.
Ik hoop dat je hele gezellige dagen heb gehad, en het was fijn om steeds bij je mee te gluren.
Het zag er allemaal geweldig gezellig uit.
Heel erg bedankt, ik heb er in ieder geval onwijs van genoten.

Groetjes Petra.

On the Run zei

Wat was het leuk om een maand lang iedere dag met je mee te kijken. Maarre wat zat er nou in het kerstpakket van je zus? (klein beetje nieuwsgierig aangelegd)

Joan Ottevanger zei

Hoi Elly,wil je even laten weten dat ik heb genoten van je rondleiding door je (kerst) huisjes en je blogjes.Heb ze nu pas gelezen heb het gewoon te druk gehad voor die tijd.Wens je een fijne jaarwisseling en ik hoop dat je weer zie maar dan op mijn nieuw blog www.handandhomemadebyjoan.blogspot.com omdat mijn andere blogs per 1 januarie verdwijnen.In verband met allerleispammails die ik daar op krijg.

dutch sisters zei

Elly dank voor al het moois dat je met ons gedeeld hebt en geniet van de laatste dagen van het jaar!
alvast een mooi 2012 gewenst!