zondag 4 april 2010

The Easter Mystery


Deze paasdagen begonnen vredig en rustig
This Easter started peaceful and quietly


Genietend van mijn kleine paasdecoraties
Enjoying my little Easter decorations


Zoals deze schattige labels en kaarten gemaakt door La Belle Brocante
Like the lovely tags and cards made by La Belle Brocante




Lieve nostalgische meisjesportretten
Sweet vintage girls portraits




En een speciaal paaskuikentje- en konijntje
And a special Easter chicken and bunny



Zo af en toe een lekker chocolaatje tot mij nemend
Taking a little chocolate every now and than



Nog wat paasdecoraties maken
Making some Easter decorations


Zoals deze 2 sneeuwwitte kipjes (patroon gekocht op de beurs in Zwolle)
Like these 2 snowy white chickens

En deze vogeltjes
And these little birdies



Hangend in de appelbloesem takken
Hanging in the apple blossom branches



Vol geluk starend naar m'n prachtige paaskadootjes zoals dit houten konijntje
Staring full of joy to my gorgeous Easter gifts like this wooden bunny


En dit hele pakketje dat uitbarst van paasgeluk
And this whole package bursting out of Easter happiness




Gewonnen bij Dolly Daydream , vinden jullie het niet helemaal geweldig (en lekker!)?!? Lieve, lieve Kitty ontzettend bedankt, ik vind alles even leuk! (Maar dat wist je inmiddels al!)
Dus tot zover kabbelde deze paas rustig en gezellig door.....
I won at Dolly Daydream, don't you think everything is so gorgeous (and yummie!)?!?
Sweet, sweet Kitty thank you very, very much, I love it all! (But you know that already!)
So this Easter was easy going, so far so good.....


Maar toen gebeurde er iets vreemds.... Zien jullie dit schaaltje vol met chocolade eitjes? Yep, degene die niemand lust hier in huize van Trappen....
But then something strange was happening.... Do you notice this bowl full of chocolate eggs? Yep, the ones no one likes here in the van Trappen residence....



Hûh.... wat is hier nu gebeurd? Ik mis een paar chocolade eitjes....hmmmm.....
Hûh.... what's going on? I'm missing a few chocolate eggs....hmmmm.....


En toen was er nog maar eentje over.... Ik begreep er werkelijk helemaal niets van....
And then there was just 1 left.... I didn't get it....



Ahhhh... maar nu begrijp ik wie de mysterieuze chocolade-eitjes-dief is!
Stoute Freddie!
Ahhhh... but know I understand who's the mysterious chocolate-eggs-thief!
Naughty Freddie!


Goed, ik zal het schaaltje nogmaals vullen met lekkere chocolaatjes. Maar waag het niet...!!!
Okay, I'll fill the bowl again with other yummie chocolate goodies. But don't you dare...!!!!




Wens jullie allemaal een heel fijne paasavond!!!!!!
Wishing you all a happy Easter evening!!!!!!

Hugs,

49 opmerkingen:

lenteroos zei

Je foto's zien er prachtig uit. Ik ben speciaal gecharmeerd van de vogeltjes die in je takken hangen.
Fijne paasdagen,
Anneke.

It's me zei

Hoi Elly

Wat een deugniet zeg!! ik heb altijd begrepen dat chocolade dodelijk kan zijn voor honden !!??

Maar tis wel een schatje hoor.met dat eitje in zijn bek ! leuke paasdecoraties heb je...........en dat paaspakket wauwwwwwwwwwwww dat vind ik leuk !! nou geniet nog maar even we hebben nog een dag !! hahahah!! lieve paas groetjes Ria

Anoniem zei

Wat een gezellig paassfeertje bij jou in huis!
Ooh wat een ontdeugde Freddie, ik dacht eigenlijk dat chocola heel slecht is voor honden met alle nare gevolgen van dien? Maar als Freddie zo zie liggen dan is het helemaal goed afgelopen, gelukkig maar!
Een gezellige tweede paasdag!

groetjes,
Mirelle

Haikey love of living zei

Wat een gezellige paas-sfeer bij jullie thuis en wat een deugniet die kleine rakker :-)

fijne 2e paasdag!

groetjes, Haikey

Home and Lifestyle zei

Ha ha...wat een lief schatje is Freddie, hij dacht vast bij zichzelf "wat mijn baasje kan, kan ik ook" hi hi! Wat heb je mooie paasdecoraties gemaakt!

Nog een fijne tweede paasdag gewenst! Lieve groet, Ingrid

Fia zei

Ohhh dit is werkelijk een hele sfeervolle Pasen bij jou Elly!
Zelfs nog nieuwe paasdingetjes gemaakt, meis wat een energie heb jij!
Morgen nog een dagje genieten van al dit moois, en Freddie is een ondeugend hondje hoor!
Hoop dat de eitjes goed zijn gevallen en dat hij niet misselijk is.

Nog een fijne 2e paasdag!
Groetjes Fia

All Seasons zei

tja je ziet, iedereen geniet van die leuke én gezellige paas sfeer ;-)Hoop niet dat ze de andere ook op heeft gegeten...
Ik heb genoten van je leuke foto's.
Gezellige 2e paasdag morgen.
Groet,
Patricia

Carla zei

Elly...Elly...Elly toch!!!
Nu had je overal aan gedacht...behalve aan Freddie !!
Tja....als hond moet je toch een beetje aan jezelf denken!!
Weet dat beest veel dat chocolade hardstikke slecht is voor hondjes ;-)
Je hebt het allemaal weer leuk aan gekleed in je huisje!!

liefs Carla.

jolanda zei

Wat een gezellig paashuis heb je daar Elly! Ziet er erg mooi uit allemaal. Maar ik hoor ook altijd dat chocola dodelijk is voor honden. Nu moet ik er gelijk bij zeggen dat onze labrador ook een keer een heel schaaltje paaseitjes leeggegeten heeft (uiteraard met papier en al) en ook nergens last van gehad heeft. Fijne 2de paasdag, jolanda

Riny zei

Hoi Elly,
Ik zit altijd zo te genieten van je Blog en je prachtige foto's. Complimenten hoor.
Via Paula kreeg ik je Blogadres een tijdje geleden door. Nou het is echt geweldig wat je allemaal maakt. Ik dacht...dat moet ik Elly toch eens vertellen hoor. Enne...alvast gefelicteerd met de verjaardag van je moeder.
Mijn vader viert morgen z'n 92ste verjaardag.
Nog een vraag aan jou...(kan geen Emailadres vinden) dus dan maar hier...
Mag ik misschien een foto van je kopieren om op mn hyves achtergrondje te zetten? Gewoon zeggen als je 't niet wilt hoor.
lieve groetjes van Riny

Pierelantijntjes zei

Wat een mooie kadoos heb je gehad, Elly! En je kipjes zijn werkelijk prachtig. Tja, kan de hond wel een beetje begrijpen eigenlijk. Zou er ook niet vanaf kunnen blijven.
Groetjes van Ester

vosgesparis zei

geen paas takken bij mij verwacht? errr kom ik zo grauw en grijs over haha ik hou wel van takken hoor In mijn werk kamer heb ik ook staan met witte bloesempjes... kijk als je nou over kamerplanten begint, nee Maar takken zijn lekker grillig toch ;)
fijne dag nog morgen !

Een sneller kloppend hart zei

Ahh je post is weer geweldig, wat een leuke haantjes (kippetjes) heb je gemaakt, en die van hout is ook super!
Hee maar die hond van jou, heeft 'ie ze met papier en al opgegeten? Ik kan me herinnenren dat mijn hond ook altijd dol was op chocolade ( 10 jaar geleden inmiddels) apart is dat he!
Fijne 2e paasdag nog! De zon schijnt te komen...heb ik vernomen :)

Veel groetjes, Veronique

vosgesparis zei

nou laten we op z;n droog noord hollands zeggen dat je je er goed hebt uitgekletst haha.. Er waren menigeen al verbaast dat ik froen geblokte kipen er tussen had staan .. Eigenlijk benik toe aan een beetje kleur dus wie weet wat je nog te wachten staat;)

Anoniem zei

Happy Easter Elly! Just found your adorable blog! Marcia from California

Marjolein zei

Wat heb je weer een ontiegelijk gezellige dingen in huis meid, en die vintage foto's....... geweldig!

Maar die eitjes dief slaat alles..... superschattig beesie, en nooit geweten dat honden chocola lusten!!

Heleen zei

Wat een grappig klein paasei boefje heb je!
Je foto's zijn weer helemaal geweldig, een superleuk sfeertje!

alma zei

Mooi paassfeertje Elly,
Ziet er allemaal heel leuk en lekker uit!

Fijne 2e paasdag!

Groetjes
Almay

paula zei

hoi Elly
Wat een mooie kippen heb je gemaakt en ja...die vogeltjes in je takken ik vind zo mooi. Ga de foto opslaan in mijn nog maken lijst (de lijst wordt steeds langer)
Mijn honden hebben ooit ruim 1 kilo kerstchocolade opgegeten met zijn tweetjes
Je wilt niet weten hoe ziek ze waren ik moest naar de dokter ,mijn chocolade mag niet meer op hond hoogte staan .Elly ik overdrijf niet maar ze kunnen eraan dood gaan .Eet vandaag maar lekker zelf al chocolade op .
Nog een fijne dag vandaag de zon schijn hier dus bij jou ook vast wel
groetjes Paula

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Wat ziet alles er weer fantastisch uit in huize van Trappen! Geweldig! Wat een snoezige hondjes hebben jullie toch! En wat een kleine ondeugd is Freddie!
Wel uit kijken, hoor, want chocola is inderdaad een killer voor hondjes en dat zou je niet willen! Maar aan de andere kant is het wel heel erg grappig, dat die kleine ondeugd jullie van die `vieze`eitjes af heeft geholpen!
Ik wens jullie een hele fijne 2e Paasdag toe! Geniet er lekker van!
Leuk zijn die vogeltjes, he?
Ik heb er ook 2 gemaakt uit het bekende boek van Tilda!
Hele lieve Paasgroetjes, Jen.

Boukje zei

Hihi, die Freddy! Maar mét papiertje en al? Lijkt me niet zo gezond!
Je huisje en spulletjes zien er weer mooi uit!
Groetjes Boukje.

Miss Marple zei

Hihi, bij ons verdwijnen de eitjes net zo snel, maar daar ben ik zelf eerder de dader! Je dekoraties zijn weer helemaal het einde...op het kwijnende hoopje eitjes na, is hier jammergenoeg nix paasachtigs geweest.
Ja, ook wij hebben de tweede paasdag nog vrij, het zonnetje schijnt, dus ik ga zo nog even lekker de tuin in!
De fotos van de tuin heb ik alleen maar met een filter bewerkt, verder niet, maar vind ze wel mooi geworden.
Nog een fijne tweede paasdag! - Irma

Mayflower zei

Hoi Elly, wat geniet ik toch iedere keer van je foto's, ècht genieten van al die mooie spulletjes die je maakt en die sfeervolle hoekjes, ik voel me hier helemaal thuis. De mooie lijst met het kippengaas, ga ik zeker een keer va je lenen dit idee, en de mooie kan met voorjaarstakken en de mooi gemaakte vogeltjes. Rood.....moet ik eerlijk bekennen....is niet mijn kleur, maar iedere keer als ik bij je 'op bezoek' ben geweest ben ik er toch helemaal weg van. Je heb voor mij een droomhuis.
Ohhhhhhhhh en die Freddie, die poept straks allemaal zilverpapiertjes haha, wat een onschuldige blik, dat kan je toch bijna niet geloven hihi
Bedankt voor al die mooie inspiratie.
Geniet van deze 2e Paasdag.
Lieve groet, Mea

Inge zei

Owwww wat super gaaf allemaal weer Elly zo allemaal bij elkaar echt super gezellig.
Ik zet mijn chocolade altijd op de kast als ik wegga, heb nl ook gehoord dat het heel slecht is voor ondeugende hondjes. Maar de hoef de volgende keer geen zakje mee te nemen voor Freddy als je hem uitlaat, dan zijn ze al verpakt;)

Liefssss en een hele fijne 2de paasdag Inge

Malin E zei

Hi! What a lovely blog you have! Ran to it when I was surfing around on athoer blogs links.Will be back and look more later on!
Hugs Malin

Wonen en meer zei

Wat een prachtige foto's maak jij, ik word er helemaal vrolijk van!. En mooie kaders erom, ik moet nog veel leren....
Groetjes Rennie.

vosgesparis zei

maak je klaar voor de kleur explosie ;)
Wat een typo's trouwens in mijn vorige berichtje en het was pas elf uur s'avonds.

Chronicles of Dolliedaydream zei

Good Morning Elly - aww I knew everything would look so pretty in your home and I am so happy they arrived in time for the Easter bunny!

Freddie looks VERY VERY cute in his photograph!

Have a wonderful week xxx

Corina zei

Hoi Elly wat een heerlijk gezellig blogje om te lezen met prachtige foto's!
Ik heb wel even moeten lachen om je hond, daar kan je toch gewoon niet boos op worden!! Wat een lief snoetje heeft hij!!
Groetjes Corina

Alisa Noble zei

What a sneaky little dog!
I love all of your Easter decorations!

Hannekie(Sisterly) zei

het ziet er weer allemaal super gezellig uit zeg. en pas je goed op je hondje...
gr hannie

fotorantje zei

wat een gezellige paasdecoratie, ik zit te genieten en geraak niet weg van je blog, ik heb dan ook maar even een eitje genomen samen met Freddie

Madelief zei

Hoi Elly,

Wat een leuke foto's van je paasversieringen in huis!

Lieve groet, Madelief

Marianne zei

Nou jullie hondje heeft vast niet echt de eitjes opgegeten, want ik zie hem nog niet met zijn pootjes de papiertjes eraf halen, maar het levert wel een hele leuke post op. Wat heb jij je huis prachtig gedecoreerd met Pasen. Geniet nog maar een beetje na en alvast een fijne week gewenst.

Jeanet zei

Hihihi zulke eitjes zijn toch ook niet te versmaden Elly !! Ziet er weer zo gaaf uit allemaal...vindt je witte kannen zooooo mooi met die takken en vogeltjes ! En je schilderij met vintage plaatjes ..zuchtttttt !
In m'n soepterrine zitten wel veel haarscheurtjes hoor ( vind ik niet erg ) kreeg hem daarom zo goedkoop mee !
Ik neem nog een eitje de laatste whahaha !!
Liefs Jeanet

Belle Brocante design zei

Wat een leuke post! En mooie afbeeldingen! Alleen ik geloof het niet helemaal, je moet Freddy toch es wat meer te eten geven hoor! Die van mij doen dat niet! (hoop ik) Als wij wat op de lage tafel laten staan 's avonds of als we weg gaan staat dat er altijd gewoon nog. Alleen voor Saartje, de jongste, steek ik niet mijn hand in 't vuur. Die stond van de week op tafel mijn bord af te likken (ik had mijn stoel niet aangeschoven) die heeft toch wel zo ongelofelijk op haar f...r gekregen. Ik hou er ECHT niet van. Maar of het van Freddy nu waar is of niet ik heb er smakelijk om gelachen en genoten van al het moois!
Annemiek

Patty zei

Those are all so cute! Hope you had an amazing Easter!

jackanne zei

SO PRETTY! i am now a follower of your gorgeous blog! xx

Cindy at her Country Home zei

Ach goshietossie, en ik wilde het nog wel opbiechten over die chocolaatjes... ben blij dat ik een "medegenoot" heb hahahah! Geweldige post lieverd, ....mmmmmmm GENIETEN doe ik hier. En je KIPPEN... aaarrrghhhh gillen doe ik hier, wat zijn die LEUK! Jeetje, wordt nu al in mijn rug naar voren geduwd door die meiden van de Cackle Club om ze beter te kunnen zien, vreselijk hé? Die van jou zijn me toch een paar schatjes hoor. Geef maar een dikke kippekakel van me en voor jou 1000 zoentjes voor dit geniet moment. Liefs en lentegroeten van Cin x

Muggensteekjes zei

Hoi Elly,
hahaha die Freddie toch, het is dat ik er net niet bij kan want anders....,ze zijn ook zoooooo lekker. Wat een gezelligheid weer bij je Elly, ik kijk mijn ogen weer uit. Wat een mooie kipjes heb je gemaakt en de spulletjes die je hebt gekregen zijn geweldig. Je laat weer prachtige foto's zien, echt weer genieten hoor. Ga nu gauw in de zon zitten want kan wel wat vitamientjes gebruiken.
Liefs, Ingrid.

Lori zei

my comment was just erased, i think...so i hope i am not posting twice...i hope your sweet fur baby didn't get sick from eating those chocolates...i have heard that dogs and chocolates don't mix very well together...your Easter looks beautiful Elly...your decorations are all so sweet and pretty...i hope you all had a wonderful time!!!

LiLi M. zei

Hier zijn ook alle paaseitjes verdwenen...helaas geen mysterie...ik durf hier wel te bekennen dat 95% in mijn maag beland is. Heerlijke paasfoto's, bij mij staan alle (nou ja, alle) decoraties nog, want ik vind het nog zonde om alles alweer af te breken. Hier geniet ik er ook nog van!

{Bellamere Cottage} zei

Your blog is yummy!

I'll be back,for sure.

Warm blessings,
Spencer

Tons zei

Dat chocolade slecht is voor honden weet je inmiddels wel. Wat ik me afvraag, hebben ze de eitjes ook gepeld, of is het zilverpapier ook naar binnen gegaan?
Wat vind ik die witte kippen, het einde. Onwijs leuk. Bewaren dat voorbeeld!

idémakeriet zei

Heerlijk, jij hebt genoten so te zien en te lezen van de paasdagen.
Wat een deugniet hebben jullie daar thuis, ik kan me voorstellen dat het een groot vraagteken was wie die paaseitjes op had gegeten.
Hier kennen ze dat fenomeen van lekkere gevulde choco paasetjes niet dus die heb ik echt gemist.
De kinderen krijgen hier een groot gevuld ei met allerlei snoepjes wat dan bijvoorbeeld wel in de vorm van een haasje of een eitje is maar echt die lekkere eitjes van de jamin , nee daar moeten we het zonder doen.
Ach we hebben zoveel anders lekkers gegeten, zulke vrije dagen zijn echt van die vreetdagen en stop je eigenlijk veel meer in je mond dan goed voor je is maar o zo lekker.
Alvast een fijn weekend.
Groetjes Gerda

Vicki Chrisman zei

Oh Elly, everything is always just absolutely BEAUTIFUL over here. Your blog just makes me HAPPY!

corry zei

Die Freddie toch!! Mooie foto's Ellie, wat zag je huis er met de Pasen gezellig uit!

jeanet zei

Hoooooiiii Elly! Ja daar ben ik dan eindelijk weer. Wat een boel mooie spulletjes heb je gekregen! Alleen die kleurtjes al bij elkaar. Zo mooi! Je lijst met "kippegaas" vind ik ook geweldig. En dat Freddie nog niet met de pootjes omhoog ligt is voor mij een wonder. Want ze zeggen altijd dat een hond van chocolade een hartaanval krijgt. Maar Freddie gelukkig niet! Rare dieren of niet dan?! Die van mij begraaft plakjes brood om dan een halve week later weer op te graven en dat dan zeer smakelijk op zitten te vreten. (met alle gevolgen van dien...aan de snelle jelle) Dus geen brood meer voor Frits! Groetjes Smoek

jeanet zei

Hoooiii Elly! Daar ben ik dan eindelijk weer! Wat een mooie spulletjes heb je gekregen! Alleen die mooie kleurtjes al bij elkaar. Ik vind je Lijst in "kippegaas" ook geweldig! En dat Freddie nog niet met zijn pootjes omhoof ligt is voor mij een wonder! Ze zeggen altijd dat honden van chocolade een hartaanval krijgen. Maar Freddie gelukkig niet! Rare dieren hebben we toch of niet dan?! Die van mij begraaft plakjes brood om dat dan een halve week later weer op te graven. ( en dat met alle gevolgen van dien...aan de snelle jelle) Groetjes Smoek