donderdag 14 augustus 2008

Random things

Award

Als eerste wil ik Tiets bedanken voor deze prachtige award, onwijs bedankt! Het betekent heel veel voor me en dat meen ik oprecht! Dit soort awards maakt het bloggen nog leuker!

First of all I want to thank Tiets for this lovely award, thank you so much! It means a lot to me, and I really mean it! This kind of awards makes blogging even more fun!

Summer or Fall?

Vorige week was het nog zomer:
Last week it was summer:






Nu lijkt het wel herfst! Goeie grutten wat een regen en wind! Herkennen jullie deze tafel nog? Yep, dat is die ik van m'n buufje gekregen heb! Ik had jullie beloofd 'em te showen, en zo ziet ie er dus uit na een paar likjes verf. Niet slecht toch? En ik hem gestyled met m'n mooie zachtblauwe aardewerk en wat andere spulletjes (dat is dus het grote voordeel van een garage vol rommel!). Oh, en het vogelkooitje, tussen twee haakjes, heb ik afgelopen vakantie gekocht in België.


Now it looks like fall! OMG what a rain and storm! Do you recognize this table? Yep, that's the one I got from my neighbour! I promised to show it to you, and this is how it looks after a few blobs of paint. Not to bad hey! And I styled it with my lovely pieces of softblue stoneware and some other bits and pieces (that's the chance of having a garage full of stuff!). Oh, and the birdcase btw I bought in Belgium last summer.

Some Scrapstuff

Dit is een klein familieboekje dat ik jullie nog niet heb laten zien. Het stond in het afgelopen nummer van het Scrapbookmagazine:

This is a little familybook I hadn't showed you before. It was published in the last edition of the Scrapbookmagazine:





Ik heb het superleuke papier gebruikt van Sweetwater en het chipboard boekje is meen ik van Maya Road. Verder veel bloemetjes, lint en knoopjes!

I used the cute papers from Sweetwater and the chipboard book is (I think!) from Maya Road. Further on lots of flowers, ribbons and buttons!

Birthday treats

Natuurlijk "Hello Kitty"!

Of course "Hello Kitty"!

En nog meer "Hello Kitty", 35 om precies te zijn!

And more "Hello Kitty", 35 to be exact!

En een stukje cake voor de juffen.

And a piece of cake for the teachers.

Zo meiden, niet veel praatjes vandaag, maar ik ben nogal druk bezig op het moment, ik ben zelfs een helemaal bekaf! Ik heb het washok eens onderhanden genomen en ben aan het schilderen en uitmesten geweest. Ik wist niet dat ik er zoveel rotzooi ingepropt had! Als het helemaal af is, laat ik jullie het resultaat wel zien. En de stapel scrappapier staart ook al de hele tijd naar me "pak me, pak me!". Maar ik kan alleen lekker scrappen als m'n hoofd opgeruimd is en dat betekent een opgeruimd huis! Maar het werk is gedaan (nou ja, bijna dan!), dus tijd om te scrappen!
Voor nu, allemaal een fijne avond en ik zie jullie weer!

So girls, not much talking today, but I'm very busy at the moment, I'm even a little bit tired! I re-painted and cleaned out my laundry-room last couple of days. I didn't know I had stuffed so much cluther in it! When completely finished, I'll show you the pictures! And the pile of new scrappapers is glazing at me all the time "pick me up, pick me up!" But I can only scrap with a clean head, what means a clean house! But the job is done (well, almost), so it's scraptime!
For now, have a nice evening and see you!

Hugs, Elly

20 opmerkingen:

Twa zei

Nou El, het ziet er gezellig uit bij je buiten hoor. Ik hoop alleen dat het ook wat minder gaat waaien, anders waait je hele decoratie nog van de tafel af. Dat zou zonde zijn. En je scrapboekje; wat is ie leuk. En wat een leuke familie heb je zeg!! (ha ha). De traktatie ziet er leuk uit, maar kan niet heel goed zien wat het is. Zit er een bekertje onder? En kitty, is dat een spek? Echt leuk.
Ik zal gauw nog even langs komen voor d'r verjaardag. Kus Twa

ღLandliebe zei

Hallo
Dein Blog ist ja wundervoll !!!
Der Tich ist so schön dekoriert und das kleine Regal ist einfach zauberhaft.
Ganz liebe Grüße
Manuela

casa nostra zei

wat is je tafeltje prachtig geworden! alles wat jij op scrap-gebied maakt ziet er prachtig uit. ook dit boekje weer.
ook alvast een fijn weekend.

Lori zei

Elly, your out~door space looks so pretty, the table you scored looks wonderful with it's new coat of paint...i love that house you made, you always choose the best color combinations and embellishments:)

Bertina zei

Hoi Elly,
Dat gedecoreerde tafeltje ziet er top uit! Hopenlijk kunnen we nog een beetje nazomeren dan kun je er nog een tijdje van genieten! Dat scrapboekje ziet er ook erg leuk uit, daar gaat denk ik wel wat tijd inzitten? Dan moet inderdaad eerst alles aan kant (rust in je hoofd) voordat je rustig met dat soort dingen kunt frobelen. Leuke tractatie, toen onze kinderen nog de lagere school leeftijd hadden kon ik me ook altijd uitleven in het maken van leuke tractaties en het bedenken van originele kinderfeestjes. Geniet ervan!
Groetjes en alvast een fijn weekend!

JB zei

Hoi Elly , eerst vooral gefeliciteerd met je award je verdiend het . I love also your blog ;) sinds dat ik je blog ondekt heb kom ik regelmatig piepen. Vind je creaties heel mooi
en gezellig .
Groetjes Jenny @>-

Je@net zei

Wat ziet het er weer gezellig uit bij jou buiten! Hier nog geen herfst hoor! Een enkel buitje, maar verder nog volop zon en korte-broeken-weer!!
Je boekje is super!! Vind 'm helemaal top!
Fijn weekend!

Karoeza zei

Goeie grutten ... LOL

Dat tafeltje van je buuf is errug mooi geworden!

xo Karin

Janny zei

wat heb je een prachtig hoekje gemaakt in je tuin met dat tafeltje!
je aandeel in de SBM is ook weer helemaal geweldig!!
en wow wat een supergave traktaties!

Heleen zei

het tafeltje ziet er erg gezellig uit! Die traktatie ook trouwens! Nog proficiat!

Abacaxi & Hortelã zei

Wat is je tafeltje prachtig geworden Elly. En je styling is perfect, erg mooi!
Jammer dat het weer het nu weer af laat weten... Hier ook niets veel soeps hoor!
En je hebt weer bergen werk verzet, maar het is zoals je sschrijft: pas als de boel op orde is, heb je tijd voor creativiteit. Zo werkt dat hier ook!
en als ik die tractiatie zie, zou ik zó weer een meisje van 7 willen zijn, super!
Fijn weekend!

Jeanette zei

hoi elly, wat ben jij toch een ontzettend bezig bijtje..ik sta er altijd weer versteld van wat een werk jij altijd verzet. super zo`n heerlijke duizendpoot! je buiten hoekje vind ik super mooi geworden, de juiste kleurtjes en met leuke spullen gestyld. ik snap best waarom jij vaak awards krijgt! ik zie op je blogbericht hieronder wat groen greengate, je zei al dat jij groen ook steeds mooier ging vinden, mooi plaatje heb je ervan gemaakt, fijn weekend!

monique zei

hoi Elly,

Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.
Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt zeg!
Wat is je tafel prachtig geworden!
en ook je scrapbeokje is enig en dan die leuke traktaties!
Voor ik het nog vergeet, alsnog van hsarte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

Groetjes en een heel fijn weekend.

monique.

Anoniem zei

O, o, o wat ziet alles er weer tot in de puntjes uit. Kan ik je een keer inhuren:) Gefeliciteerd met je blogaward en de verjaardag van je dochter (ben je bij het Kruidvat geweest??).
Leuk familiealbum en dank je voor je inzet op de freestylegroep.

Liefs, Jacq

fie & Co zei

Uhm.. Yummi Hello Kitty cakes! Lucky girl you have:0)
And what a beautyful album you made, so many deatials;0)

Have a nice weekend.

Vanessa zei

Hi,
today I found your blog. It´s so lovley :)

Vanessa

Rumour has it zei

Waow, heb je die Kitty-cakejes zelf gemaakt? Echte kunstwerkjes! Daar ben ik niet echt goed in en ik bak ook eigenlijk alleen met verjaardagen en rond Kerst, that's it. Die zwarte achtergrond van jullie garage/schuur/tuinhuisje (?) is prachtig mooi. Alles komt daartegen nog mooier uit, vooral al je decoraties en die liefelijke witte bloemen. Ze moeten mij nog eens wijsmaken dat zwart lelijk of te donker is... :D

Margriet Tournier zei

Wat een leuk boekje heb je weer gemaakt. Ik heb dat chipboard ook nog liggen uit de Get Inspired kit. En wat een super schattige tractaties!! Maar wat is het precies? Een lollie in een Danoontje??

atelierlemlem zei

Wat een superleuke tractaties heb je verzonnen! Herken ik hier de rode bekers, spekkies en kanten papiertjes van de action? Dat buiten tafereeltje is ook heel gezellig en die slinger is echt geweldig!

Pien zei

Wat is je washok mooi geworden!
Erg hè, hoeveel je in zo'n kleine ruimte kunt proppen. Af en toe eens goed opruimen doet wonderen.
Veel plezier ermee!