vrijdag 14 september 2007

1e challenge color-your-world



Yep, ik heb het gedaan! Voor de eerste keer meegedaan aan een challenge op het internet! Oké, ik weet het, het klinkt zo simpel, maar voor mij is het een grote stap om zoiets te doen, ik durf dat eigenlijk helemaal niet! Ik wilde zelfs alweer terugkrabbelen toen ik zag wat voor kunstwerkjes er al gemaakt waren, maar dat vond ik eigenlijk wel een beetje kinderachtig van mezelf. En goed, het mag dan geen "kunst" zijn, maar het is een l.o. waar ik met heel veel plezier aangewerkt heb en die toch een aantal emoties bij me oproept.

Dit is n.l. onze middelste, en toen hij nog klein was hebben we zo geworsteld met de vraag of we het allemaal wel goed deden. Hij was erg ondernemend en ondeugend en hij luisterde nauwelijks. Er waren dagen bij dat ik het gevoel had dat ik de hele dag boos op hem geweest was, en dan had ik 's avonds zo'n schuldgevoel, want hij was aan de andere kant ook zo verschrikkelijk lief!
Gelukkig ligt dit nu achter ons en groeit hij op tot een lieve, behulpzame knul (die nog steeds ondeugend en ondernemend is!) en ben ik zó trots op hem!



Yep, I did it! For the first time of my life I take part in a challenge on the internet! For most people a piece of cake, but for me it's a real big step, because I don't dare such things at all!
And when I saw the beautiful pieces of art that were already made by other people I didn't want to take part at all! But I tought that was a little bit childisch, so here I am! It's about the challenge, and so it's for me!
Oké my l.o. is not such a piece of art, but I liked to make it and it has some emotional values for me.

It's my second boy and when he was little, we struggled a lot! He was very naughty and hardly didn't listen. Sometimes I tought I was angry on him all day long and at night I felt só guilty about that, because he was also such a sweet little boy.
Now a days this all lays behind us, altough he's still naughty! But he's growing up to a sweet and caring person and I'm so proud of him!

5 opmerkingen:

Je@net zei

Jaaa en dan mag je daar best super trots op zijn!!! Hartstikke gave lo geworden Elly!

Marjolein zei

Kijk, dat is nou het mooie van een blog, de verhalen erachter! En ja, daar mag je dan ook heel trots op zijn Elly, ik vind em geweldig!! Dat cm. papier.... die ster... super!!!!!

Anoniem zei

Elly, ik vind 'm echt geweldig, supermooi! En het verhaal erachter is indrukwekkend. Onze oudste zoon was ook zo. Ik was vaak wanhopig. En wat denk je, hij is opgegroeid tot een heel sociale volwassene met een leuke vrouw en een heel goede baan! Dat gaat beslist ook met jouw middelste gebeuren!!

groeten
Mazina

Janny zei

ik vind hem geweldig geworden Elly!!

sandra_w zei

Daar mag je zeker trots op zijn, Elly!! 'n prachtige lo hoor!! ;o)